1. Jeg er tidligere medlem og/eller ønsker at gå på flere hold:                                                      

Du skal logge dig ind som allerede medlem, hvis du har gået til gymnastik i Ramløse før, eller har tilmeldt dig ét hold og ønsker at gå på flere hold. Du vælger holdet og logger dig på som allerede medlem, herefter kommer dine oplysninger automatisk frem, så du slipper for at indtaste alle dine oplysninger igen.
Du har samtidig mulighed for at rette dine oplysninger, hvis du f.eks. har fået ny mailadresse eller nyt mobilnummer. Hvis du har glemt dit password, eller det ikke virker, skal du blot trykke på “glemt password”. Så kommer der straks et nyt enten på din mobil eller mail, alt efter hvilken du har brugt som adgang.

2. Kan jeg få en gratis prøvetime?   

Du har mulighed for at prøve et hold 2 gange, før du tilmelder dig. Husk tilmeldingen er bindende!

3. Jeg er i tvivl om mit barn er for ung/gammel til at gå på et hold:                                                

Du skal kontakte instruktøren på holdet, hvis du er i tvivl om hvilket hold du skal vælge til dit barn. Hvor gamle børnene skal være for at deltage på et hold er vejledende og det er instruktøren der vurderer. Du kan finde instruktørens mailadresse under Instruktørerne eller inde på selve holdet under oplysningerne.

4. Jeg har et spørgsmål vedrørende et hold:                                                                                  

Du kan kontakte instruktøren på selve holdet eller vores formand Mai Smedegaard for at få yderligere oplysninger. Du kan finde instruktørens mailadresse under Instruktørerne eller ind på selve holdet under oplysninger.

5. Sæson betaling / mobilePay pr. gang:                                                                                                         

I Ramløse Gymnastik og fitness har vi sæsonbetaling. Se prisen på det enkelte hold under Priser i menuen. Er du forhindret i at deltage på dit eget hold, har du mulighed for at deltage på et af vores mange andre hold. Der er ikke rabat, hvis du tilmelder dig flere hold. Der er heller ikke familie- eller søskenderabat.
Mobilepay: Ved første mobilepay indbetaling skal du udfylde et dokument med oplysning til indmeldes i Ramløse gymnastik og fitness. MobilePay er kun for voksne

6. Jeg kan kun gå på holdet frem til jul:

Der kan ikke indbetales for en halv sæson.

7. Jeg har ikke computer og/eller dankort:                                                                                  

Kontakt instruktøren på holdet eller kassereren på kasserer@ramlosegym.dk

8. Jeg kan ikke gå på holdet længere:                                                                                  

Tilmeldingen er bindende og derfor tilbagebetaler Ramløse Gymnastikafdeling ikke kontingentet. Hvis du eventuelt skifter hold fra aften til formiddag skal du meddele dette til kassereren på kasserer@ramlosegym.dk da der er en prisdifference som skal indbetales.

9. Jeg har fået ny mailadresse, er flyttet eller har fået nyt mobilnummer:                                   

Send en mail til kasserer@ramlosegym.dk med de nye oplysninger. Hvis du ikke ændrer din mailadresse eller dit mobilnummer får du ikke diverse oplysninger fra enten bestyrelsen eller din instruktør om arrangementer, aflysninger m.m.